HØST PÅ KVELDEN, SOMMER PÅ DAGTID

Se her, så koselig det ble med gardinbytte😊 Ny duk er lagt på også. Den, og den store lyslykta kjøpte jeg på Gol for en måned siden. Da jeg og min venninne var på vei hjem fra turen vår til Eidfjord. Kjøpte det for en slikk og ingenting. 30,- pr stykk, og det er Black Design. Storfornøyd dame som reiste videre etter det varpet😁

Jeg tente t-lys i alt jeg kunne ha t-lys i i går kveld. Det ble så koselig atte fytte katta. Skikkelig koselig høststemning i stua.  (Dino har stjålet dyna til mor og bare digger plassen han fant….best å ikke bevege en muskel eller øyelokk, så kanskje ingen ser meg , tenker luringen.)

 

Og attpåtil er vi så heldige å ha full sommer ute på dagtid👍 Kan jo ikke ha det bedre enn det😃

 

Jeg kunne faktisk tenkt med og tatt en dagstur til Gol en gang. Det var mye  butikker å se over der. Men det rakk vi ikke på hjemturen. Da ville vi helst bare hjem.

Nå sitter jeg litt ute i sola her hjemme. Flyr ut og inn og begynner på noe både her og der. Men jeg har en plan på lur. Jeg skal nemlig snart ta meg en sopptur oppi skauen😃 Må bare få kryssa ut noe av det andre som står på planen først. Henge ut flere gardiner til tørk bl.a . Jeg har jo snart en hel gardinbutikk etter alt jeg dro med hjem fra mora mi da vi rydda der. Alt hadde ligget i kjelleren i evigheter. Så de trenger både vask og luft.

Men spise stå helt øvetst på lista kjenner jeg nå. Så da tar jeg det med en gang😎

 

Ha en fin dag😚

#sommerdag #høstkveld #lykke

8 kommentarer
    1. her har det vært sommer hele døgnet,herremin for en varme,men så utrolig deilig også da,og skal vi tro meldingane så snur det på torsdag,det betyr att vi må nyte morgendagen godt :=) jeg skal til fysio på trening da,men etterpå kan jeg nyte hi hi ,håper du fikk en koselig sopptur da,her har dagene gått i sylting og safting,men nå har jeg ikke mer å ha i så da får dei som orker å spise plommer ta resten,jeg har nok :=) godt å være ferdige med den jobben for det blir noe rot

      1. Du har vært superduper flink😃
        Der ble ingen sopptur på meg i dag. Jeg kom aldri så langt. Men i morgen kommer en ny dag med nye muligheter. Da SKAL jeg ta en runde i skogen utafor huset😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg