Hokksund igjen.

Egentlig hadde jeg en plan om å reise til Hokksund etter en time på Ringerike sykehus i morgen. Men så ble det bråbestemt at jeg heller skulle reise ned nå i kveld. Så her er jeg nok en gang. Blir nok 2-3 dager her i hvertfall.

Min mor har vært å kjøpt en del blomster som jeg skal plante for henne. Bedre sent enn aldri.

Skulle gjerne hatt en sånn som de over her jeg også. Potta jeg har på veggen ute er tom. Det bør det gjøres noe med. Jeg har faktisk ikke kjøpt annet enn ei tomatplante og ei pakke med gulrotfrø i år.

Her er det enda flere som skal plantes. Jeg skal leke gartner mens jeg er her denne gangen. 

Det blir nok fint ute når alt er plantet og plassert der det skal.

 

Ha en fortsatt fin sommerkveld ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg