HOBBYHULA

Reklame | Hobbyhula-Epla

Hobbyhula er navnet på min Epla- butikk. Det begynner å ble leeenge siden jeg åpnet den nå. Og ingenting har skjedd der. Det er mange…veldig mange som har sine egne butikker på Epla.no. Så den har egentlig gått litt i glemmeboka.

  Men så la jeg barnegenseren jeg strikket for litt siden inn i butikken. Og etter 2 uker fikk jeg mitt første salg!! Det var skikkelig gøy!

Den ble sendt til kjøper på tirsdag.

Så nå fikk jeg lyst til å strikke , hekle og sy mer for å fylle på  lageret i min Hobbyhula butikk😊 Men først skal jeg ha en kjøkkenklut til, til meg selv. Den er påbegynt. Skal strikke den ferdig i dag, mens jeg tenker ut hva for noe nytt jeg vil ha i butikken. Kom gjerne med forslag😃

Ønsker alle ei god helg😚

 

6 kommentarer
    1. Så artig å selge litt da. 😀
      Den genseren var veldig fin, så det er ikke så rart du fikk solgt den raskt.
      Da er det nok bare å strikke i vei 😉😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg