Hobby som 1. prioritet i dag.

Dette skal bli en så godt som ren hobbydag. Skal jeg komme i gang med syprosjektet må jeg tydeligvis sette av dagen til det. Foreløpig har jeg sittet ute og heklet og kosa meg med kaffekoppen. Det skal til det også. Og hekling er også hobby.

Sola steiker på bena så nå var det på tide og gå inn en tur. Frokost må også til. Sitter og spiser en pizzabit fra gårsdagens pizza. Det er frokosten sin det…snakk om å spise usunt.

En røkt svineknoke og gule erter skal snart settes til koking. Det skal få stå å godgjøre seg 2-3 timer. Dagens middag gjør seg altså nesten selv.

Jeg er klar til å sette første sting i syprosjektet mitt. Spennende!

 

Ha en fin dag😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg