HOBBY-AKTIVITETER

Jeg fikk nok av nyheter på dagen i dag. Ettermiddagen og kvelden har jeg brukt på hobby-aktiviteter.

Jeg har bakt loff til mannen min. Måtte smake noen skiver selv også. Selv om jeg skal prøve å holde meg til lav fodmap diett fremover. Jeg må finne ut av hva magen ikke er glad i. 

 

Jeg holdt på å glemme dem i ovnen, for jeg satte meg til med malingen. Da går minutter og timer plutselig veldig fort nemlig. Heldigvis husket jeg dem i siste lita.

Jeg ble sittende og pirke og komme litt videre på et bilde jeg begynte på en eller annen gang i vinter. Jeg tror jeg har sittet i over 3 timer jeg. Bare avbrutt av bikkjene innimellom. 

Om det noen gang blir ferdig, og om jeg noen gang blir fornøyd er en annen sak. Øvelse gjør mester i allefall. Og jeg har brukt hodet på andre ting enn koronasmitte, vaksiner og nyheter.

Nå er jeg sliten og trøtt. Kanskje jeg kommer til å sove godt i natt.

Fortsatt fin kveld til deg som ikke har lagt deg ennå😚

 

 

#akrylmaling #hobby #baking #vinterlandskap

8 kommentarer
    1. Den loffen så jo veldig god ut da 🙂 Så flink du er til å male..sikkert veldig fint å kunne ha fokus på slikt arbeide.. bli litt “oppslukt”av det man driver med.. Ønsker deg en fin morgendag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg