Hjemmehelg.

I går ettermiddag kom jeg hjem igjen. Skal være her til i morgen ettermiddag. Da må jeg nedover igjen. Jeg fikk en time til CT tidlig mandag morgen, og da er det best at vi er flere som kan høre vekkerklokka.

Det var på tide å få CT- timen nå, for i går var magen veldig vond igjen. Jeg veide for og i mot noen timer om jeg skulle ringe legevakta. Jeg gjorde det ikke. Regnet med at det ville gå over igjen etter ei stund, og det gjorde det.

Jeg har sovet veldig mange timer i natt, så det tok nok på å gå med vondt i mange timer. Og om ikke det er nok, så har hodet mye å tenke på for tida. Blir sliten av det også.

Men se her da du. Se hvor fin stabburs-trappa er blitt med blomster på. 

Blomkarse vil bli min yndlingsblomst fremover. Det er så spennende å se hvilken farger som kommer på hver plante, og de vokser veldig fort.

  Akkurat nå er det omtrent gratis strøm, så første vaskemaskin er satt på. Den skal få gå enda en runde, og da er det tomt for klesvask.

Middag har jeg tatt ut fra fryseren, kyllingnuggets og stekte potetskiver blir nok bra. Tilbehør finner jeg ut av når det nærmer seg middagstid.

Og så skal jeg finne et eller annet her i huset som kan kastes eller selges. Det er alt for mye ting og tang her. Det er bare å få ut alt det jeg syns jeg kan kvitte seg med. Får bare ta litt og litt av gangen.

Det er strålende sommervær her hos meg i dag, som du ser på bildet. Varmt nok til at jeg ikke klarer å være ute hele tida. Inne er det kjølig og godt. Det er bra. Da kan jeg bytte litt på med den temperaturen jeg vil ha. Deilig det.

 

Ha en fin sommerdag du også ♥ 

 

8 kommentarer
      1. Takk 😊
        De minste som jeg byttet over i ei annen krukke har ikke vokst like mye som de største her heller. Men de kommer seg, og det er knopper og blomster på dem. De kommer seg nok dine også.

    1. Så idyllisk det ser ut hos deg 🙂 Greit å kvitte seg med ting og tang man ikke trenger, ja. Godt at magesmertene forsvant, sånn at du kan nyte godværet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg