HJEMME IGJEN MED NY ENERGI

Jeg var ikke hjemme før utpå kvelden i går. Mannen min hentet meg hos min mor i Hokksund, da vi kom dit. Dette har virkelig vært noen helt stressfrie dager. Vi har kosa oss med felles frokoster og middager. Kommet godt i gang igjen med strikkeprosjekter, sett TV på kveldene, og lest litt i bøkene vi hadde med.

Borte bra men hjemme best. I allefall da jeg føler at jeg er hjemme med ny energi. Jeg la meg med masse planer om hva jeg kunne tenke meg å gjøre hjemme her. Og nye ting jeg har lyst til å lage. 

Min kjære og jeg kosa oss med grandis før vi la oss i går. Raskt og enkelt da vi var ganske trøtte og slitne begge to. Mannen skulle tidlig opp igjen i dag. Nå har jakt-treninga begynt. Jeg våkna så tidlig at jeg rakk en halv kaffekopp med han før han fór ut døra med en ivrig Dino.

Og tror du ikke han har klart å passe på blomster og planter mens jeg var borte denne gangen?? 

 

Joda, flinkisen min har lært siden sist. Da hang det meste som slips her. 

Så nå vet jeg at jeg trygt kan overlate dem til han når jeg antageligvis blir med min mor på enda en tur til campingen neste uke. Vi får smi mens jernet er varmt.  Det er nemlig ikke lett å få meg med oppover dit. Men disse to turene har vært kos, fred, og gitt ro i sjela.

Enda ett pluss er jo at det virker som jeg har samlet ekstra energi i tillgg. Så takk til min mor for fine campingdager.

Nå er jeg klar for å ta i mot min venninne om få timer. Det blir kos med loff og reker. Og senere blir det Baileys til kaffen. Tid for høstens venninnekveld med overnatting. Gleder meg😊

Ha en fin tirsdag du også😗

 

8 kommentarer
    1. Så deilig å ha fått litt positivt påfyll da.. 🙂 Vakre blomster..jammen bra di fikk litt stell mens du var bort… Ha en hyggelig dag videre og kos deg med besøk <3<3

    2. Så koselig å lese! Det var nok fint og rolig på campingen og godt å komme bort litt. Kos deg videre med kvelden og besøk..God klem.

    3. Snill mann du har:) Fine planter dere har.
      Jeg synes det er koselig at du kan være sammen med moren din. Veldig viktig det. Moren min døde i fjor og jeg savner henne så mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg