Hjemme igjen.

Da har jeg vært hjemme et par timers tid.

Hun her ble overlykkelig da jeg kom. Nå koser hun seg i siste rest av sol på uteplassen.

 

Jeg har fått i meg medesiner med en gang jeg kom inn døra. Jeg gikk tom for et par stykker i går og dagen før. En alt for sein frokost har jeg spist, og jeg har satt en brøddeig til mannen.

Her var det bare en skalk igjen igjen av brødet hans. Må nok til med å bake nytt til meg selv en av de første dagene også.

I går spiste vi ikke middagen så veldig seint nede hos min mor. Jeg hadde ikke kommet meg ut på tur i vindværet før på dagen, så etter å ha latt maten synke ei god stund bar det i vei. 

Jeg har blitt med på en utfordring i appen jeg bruker når jeg går tur. Så jeg måtte ut i går kveld. Og det må jeg i dag og i morgen også.

Jeg må gå minst 15 minutter, minst 5 ganger i uka, i 4 uker. Nede i Hokksund er det så mange småveier og gangveier å gå at der er det ingen problem. De har tilogmed gatelys der nede…hehe. Så der kan man gå selv etter at det begynner å mørkne.

En eller annen gang i løpet av kvelden skal Ester få være med meg ut på tur. Vi får prøve å komme oss ut før det mørkner her oppe. Her er det ingen som vet hva gatelys er.

Nå står brødene til etterheving, jeg har vondt i hodet, og skal prøve å lukke øynene mens de står og blir store og fine.

Fortsatt god helg 😍

7 kommentarer

Siste innlegg