Hjemme hos meg selv etter ei lang uke med mye vondt.

Jeg kom hjem til meg selv i går kveld. Ei uke etter at drosja hentet meg grytidlig forrige tirsdag for å kjøre meg til sykehuset. Det har vært ei lang uke med mye vondt. Det var ikke godt å komme opp og ned fra liggestilling på sofaen på egenhånd i går kveld. Det ble nok litt mye og plundre meg ut og inn i bilen før jeg kunne lande trygt i sofaen her hjemme. Det er bedre å ligge eller stå enn å sitte.

Gutta ble nødt til å kjøre både meg og bilen min hjem. Jeg hadde jo en del jeg skulle ha med hjem hit. Og jeg måtte innom butikken en tur så jeg har det jeg trenger for de nærmeste dagene. Så det ble en ekstra runde ut og inn i bilen. All bæring tok gutta seg av.

I dag har jeg kjent på bedring igjen. Jeg går oppreist veldig bra. Har bytta noen av bandasjene og tatt en lang og god dusj. Jeg har stekt meg et par karbonader og spist dem på brødskiver. Har sett en del på tv, og vært nede i vaskekjelleren og satt på en maskin med klesvask. Det er vel på tide å hente det og få det på tørkestativet nå. Det er ikke så mye vask jeg har av gangen, så det går fint å bære det selv.

Et par av programmene jeg har sett på tv’n i dag har vært bakekonkurranse. Så nå har jeg fått lyst til å bake selv også. Jeg skal se om jeg finner noe jeg kan bruke i skapene i morgen. Et eller annet skal jeg nok få til. Det er litt av hvert jeg har stående her. Gleder meg til det.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld og natt  ♥ 

 

6 kommentarer
    1. Det er alltid godt å komme hjem til seg selv igjen, og ikke minst få seg en deilig varm dusj. Jeg har også sett på noen bakeprogram på tv de siste dagene, og har tenkt at det er på tide å bake lussekatter sånn at jeg slipper det like før 13.12. Ønsker deg en fin torsdag og fortsatt god bedring, masse klemmer 🤗

      1. Tuwen takk 🥰 Ja det var godt å komme hjem 😊
        Jeg har ikke bakt lussekatter siden ungene var små jeg. Kanskje jeg skal lage noen i år 😊
        Ha en fin torsdag du også 🥰

    2. Godt at formen begynner å komme seg og at du føler du klarer å gjøre litt hos deg selv.🤗
      Håper du fant noe du kunne bruke i bakingen i skapet.🤩

      1. Jeg fant masse, men har måttet ta det veldig rolig igjen et par dager. Jeg kjøpe sirup i dag. Tenkte jeg skulle prøve oppskriften du delte 😊
        Den så veldig god ut 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg