HJEMME HOS MANN OG BIKKJER IGJEN

Det ble jammen fort vekk noen dager i Hokksund denne uka. Men det er koselig det da. Nå er jeg hjemme hos mannen min og bikkjene igjen. Langt ute på landet. Jeg rakk å komme meg hjemover før det ble mørkt. Her ligger gården langs jordene. Vi bor på den i midten. 

Pent og øde ligger den der. Det er skiløyper ute på jordet. Vet ikke helt om jeg skal prøve meg på ski i år. Jeg burde nok ha trena opp enkelte muskler først. Vi får se da påsken kommer. Kanskje venninna mi tar med skiene sine en av påskedagene. Foreløpig har jeg nok med å komme i siget med strikking, maling og søm igjen.

Strikking kom jeg i gang med disse dagene jeg har vært hjemmefra. Nå gjelder det bare å fortsette med det. Mannen venter på ullsokker. Og det skal han få. Jeg er ferdig med en, og godt i gang med nr to.

Jeg er ikke så god til å strikke og se på TV samtidig. Men nå har jeg øvd meg litt på det nede hos min mor, og det har gått ganske greit.

Nå skal jeg se på Farmen og prøve noen runder igjen.

Ha en fin kveld😙

4 kommentarer
    1. Sikkert lurt å vente med skigåing til varmere dager, for eksempel til påske! 😉 Fint å se hvordan gården deres ligger til. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg