Hjelp…det er allerede fredag!

Vi skal i bryllup i morgen. Heldigvis er antrekket mitt nesten i boks. Min mor hadde en kjole jeg kunne bruke. Sko har jeg. Så da er det bare å finne boleroen min.

Gave er ikke kjøpt ennå. Det må jeg ta etter frisørtimen jeg skal på nede i Hokksund klokka 14.00. Mannens dress og skjorte må ses over og skoene hans må pusses. Jeg er ekspert i å stresse meg opp. Men som regel kommer jeg i mål til slutt. Det går nok bra denne gangen også. Jeg skal ihvertfall nyte frisørtimen. Etterveksten skal farges, så da blir jeg sittende der ei stund.

Siden jeg er i Hokksund er det ikke langt til et kjøpesenter eller to og der skal jeg vel klare å finne en bryllupsgave.

Dagen kommer til å gå fort med alle gjøremål som må utføres.  Jeg må tenke “en ting av gangen”. Mer enn det får jeg ikke gjort.  Prøve å senke skuldrene, og komme i mål.

Jeg må snart hoppe i dusjen. Jeg blir helt svett av å tenke på alt. Noen må passe Dino i morgen også. Jeg får ringe yngstemann en gang til for å forsikre meg om at han fortsatt kan. Han har sagt ja til å passe han. Men planene der i gården kan skifte fort. 

Her er et bilde da jeg satt ute på moloen noen minutter nesten uten stress på campingen. ( litt stress i toppen var det jo.  Jeg visste det var mye å ta tak i når jeg kom hjem igjen)

 

Prøv å få en stressefri helg😗 

9 kommentarer
    1. Ukene forsvinner fort di ja..og snart er det høst igjen.. men få være “her og nå” og nyte finværet 🙂 Så bra du er klar for bryllup..kos deg masse <3 Fint bilde av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg