HERLIG UTE I DAG

Vi kom oss ut i dag. Og ikke bare på en liten tur. Vi var ute og gikk i en og en halv time! Det er ikke verst til oss sofagriser å være.

Det første jeg gjorde da vi kom ut av gården og skulle begynne å vasse på en sti, var å gå skikkelig på “tryne”.

Med kamera, briller og hele meg godt planta ned i snøen lå jeg der så lang jeg var.

Mannen fikk meg opp igjen. Og da jeg endelig sto oppreist, med snø fra topp til tå og et kamera som var like fullt av snø, visste  han ikke om han skulle le eller grine.

Det første vi måtte gjøre, var å prøve og redde kameraet. Vi klarte og blåse det ganske reint ,og resten av snøen fikk vi tørket bort med tørkepapir. Og  kunne vi begynne på meg.  Jeg ble ganske snøfri og fin jeg også, og vi kunne endelig begynne på turen.

Er det ikke fint rett utafor døra hos oss?

Dino kosa seg masse i dag han også. Her er han i farta.

Godbit er alltid godt.

En nedsnødd gammel Gråtass vi  så på turen.

 

Base i snøen er bare helt toppers.

En litt sliten “mor” i oppoverbakke.

Vel hjemme igjen var det bare å sette maten i ovnen, og vi kunne ganske snart kose oss med Fish`n Chips med salat til.

Konklusjon : 3 stk fornøyde familiemedlemmer i dag 🙂

 

#friskluft #skogstur #FishandChips #tilfreds #utinaturen #Dino

8 kommentarer
    1. Det var nok en hund som elsker snø! ???? Godt å komme seg ut, og det ser ut som du har fine omgivelser å gå tur i! Håper både du og kameraet slapp senskader av fallet!

      1. Ja det er flott turterreng hos oss, rett utenfor døra. Men det finnes ikke gatelys her , så skal man ut må det helst bli i dagslys. Siden jeg er veldig treg på formiddagen , går ofte muligheten fra meg. Var så glad jeg kom meg ut i går. Og både kameraet og jeg er like hele :’-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg