HER SKAL JEG TA MANGE KOSEPAUSER I DAG

Nå har jeg tørket støv i den “nye”stua mi. Så nå er den klar til innvielse med utsikt, strikketøy, lydbok og masse kosestunder.

 

 

Må finne litt mer pynt å ha i vinduene etterhvert. Her er det plass til flere blomster og planter også ( hvis Dino holder seg unna). Jeg skal se om jeg finner avleggere på noen av de jeg har først og fremst. Jeg syns det er gøy å se om jeg får frem nye planter.

Denne her ble klippet ned tidligere i år, og nå kommer den som bare det. Jeg skal se om jeg ikke får lurt ut en avlegger av den.

 

Og denne her skal jeg også prøve å få en plante til eller 2 av. Jeg vet ikke om det er mulig , men det er jo ikke værre enn å prøve. 

 

Kanskje kommer det bilder av avleggere her senere i dag.

Nå skal jeg sette meg i en av godstolene og strikke og høre lydbok ei stund først. 

Ha en fin dag😚

 

4 kommentarer
    1. koslig stue da :=) graniumen eller pelargonie som er den først planten kan du lage både en og flere planter av og tiden for å ta stiklinger er fin nå :=) den andre hvet jeg ikke ,men spennnede å prøve er det da :=)

    2. Dette ble et fint lyst rom og med en flott utsikt utover. Koselig. Her kan du sett opp litt lykter rundt omkring også kanskje. Solcelle-lamper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg