Her sitter jeg

I bilen utenfor sykehuset i Drammen, tidlig en onsdagsmorgen. 

Det ser ut til å bli bra vær. – 4 her i Drammen.  Hjemme var det nesten -15 da vi dro. Brrr…. Mannen har time nå kl 09 .10, så jeg håper vi slipper å vente så lenge. Time for å få svar på MR av et kne. Er spent på hva legen har å si.

Jeg selv var hos legen i går. Skal fortsette med max dose selo-zok en måned til. Hun trodde det var andre årsaker til trettheten. Siste uka før jeg skal ned igjen må jeg huske å måle trykket hver dag. Trykk og puls. Jeg får lavere pulsmålinger hjemme enn da hun måler. Den må ikke bli for lav. Da må noe byttes ut og legges til av medisiner. Medisiner for diagnosen min ser vi an til over jul. Jeg vil helst IKKE ha de. Jeg skal komme over kneika denne gangen også. Det er mørketid og julestri. Kan ha noe med saken å gjøre det også.

Jeg har med strikketøyet i bilen, så Dino og jeg venter her til mannen dukker opp igjen.

Begynte på enda en julegave i siste lita. Så nå har jeg det travelt.  Kjekt å dra det med seg overalt.  Begynte på det da jeg innom min mor i går. Og jeg fikk handlet noen gaver i går. Så da er jeg i gang med det som må kjøpes også👍

Ha en fin dag😚

 

4 kommentarer
    1. ja der sitter du :=) lykke til for din mann,og god bedring til deg ,håper det som gjelder din helse retter seg opp :=) ja du stikker i siste liten du,men du kommer nok i havn om du går inn for det.Hos oss er det 3+ ute da jeg tok natt i går var det 7+ ute,ikke mye som minner oss om att julen er over oss i neste uke :=) men helt greit siden jeg alikavel ikke får kommet meg ut,snøen kan vente tilø jeg er gangbar igjen ,ha en fin dag da

    2. Håper det gikk bra med undersøkelsen på sykehuset for mannen din 🙂

      Lykke til, og god bedring for deg også <3 🙂

      Det er i hvert fall avslappende å sitte og strikke 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg