HER SITTER DINO OG JEG

Mannen er inne og sover en dubb. Han har vært oppe siden klokka 5. Og han har hatt besøk.

Og gjett hva jeg har gjort???  Sovet helt til mannen vekket meg klokka 13.00 og lurte på om jeg fortsatt var i live. Det ble omtrent 12-13 timers søvn det gitt. Og det enda jeg jeg ikke var på jobb i går. 

Jeg rakk en kaffekopp sammen med han og besøket hans før jeg gikk inn og satte en brøddeig.  Og jeg har også rukket butikken mens den sto til heving. Nå står den til etterheving under kjøkkenhåndkleet fra Tenerife. Jeg har vært der noen ganger nemlig😊

Og i mellomtiden sitter Dino og jeg ute under tak. Jeg med en kaffekopp og han med et irritert blikk på meg.. “Skal vi ikke gå tur i dag ?” sier han. 

” Det skal vi se om vi får til seinere i dag” svarer jeg.

Nå må brødene stekes først. Og jeg kan sikkert likegodt begynne med middagen også.

Ha en fortsatt fin lørdag 😊

 

#dino #brødbakst #sovetlenge

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg sover aldri lenger enn til kl 6 jeg, nesten uansett når jeg legger meg.. Hm.. Håper Dino fikk seg en tur 😀 han så litt gretten ut 😀 ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg