Her kan du lese om bipolar lidelse.

Jeg må bare dele denne artikkelen med deg. Den er kanskje for spesielt interesserte. For meg betydde den mye akkurat nå. Det er nemlig ikke så lett å huske på alt som følger med denne lidelsen hele tiden.

Jeg har diagnosen Bipolar lidelse type 2. Og depresjonene står i kø. Det er jo selvfølgelig det som stjeler energien min! Det står jo svart på hvitt her! Det er ikke noe jeg kan styre.

Rutiner er alfa omega. Noe jeg ikke klarer å få til. I hvertfall ikke i de  dårlige periodene.

Jeg har en hel perm liggende her et eller annet sted, etter at jeg var så heldig å få gå på Bipolar-skolen for å lære mest mulig om min egen sykdom. Så hvis jeg bare klarer å samle hodet om det så kan jeg det meste om lidelsen. Men å klare å se hva som skjer med kropp og sjel selv er visst ikke like lett.

Jeg sa senest i går til mannen min at jeg ikke kan ha mange månedene igjen å leve. Kroppen kjennes helt ferdig ut. Jeg er svimmel, jeg er trøtt, jeg er dødssliten etter å ha vært våken i få timer, magen er vrang, og jeg er nesten daglig skuffet over meg selv og ting jeg ikke kommer i gang med. 

Da jeg tilfeldigvis kom over denne artikkelen som jeg vil dele med deg her, skjønte jeg at jeg sikkert ikke er helt døden nær enda. Selv om det føles sånn.

Trykk HER   for å lese og forstå hvordan det er å leve med Bipolar lidelse. 

Fin kveld til deg😚. Jeg ligger her jeg ligger jeg. Nå forstår jeg hvorfor i det minste……for ei stund.

  .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg