HER ER JEG

Det har visst gått noen dager siden siste innlegg. Formen blir ikke bedre, men heller ikke værre.

For en halv time siden fikk jeg svar på coronatesten jeg tok i går. NEGATIV! Så nå kan jeg trygt vise meg ute igjen. Jeg har ikke vært i butikken engang på 2 uker. Nå gleder jeg meg til å ta en butikktur og handle selv igjen. Småting er det greit å sende mannen avgårde for å kjøpe, men jammen er det godt å se over hva som trengs selv også når det gjelder litt større handel. Middager og sånt er ikke helt hans greie. Og jeg liker å se hva som finnes av 40- og 50% varer. Så går jeg gjerne ut i fra det jeg finner og lager middag deretter.

I dag blir det kjøttboller i brun saus.  De som var på tilbud var selvfølgelig utsolgt. Og mannen kom hjem med en annen type siden det sto på handlelista jeg hadde sendt med han.. De var IKKE billige!   Men godt skal det bli. 

 

Det har vært dårlig med kokkelering de siste 2 ukene. Det har gått i ferdigpizza og pølser de gangene vi har spist varm-mat. Ellers har det stort sett bare blitt brødskiver.

Nå MÅ jeg ha skikkelig middag. Jeg er ganske avhengig av det nemlig. Så i dag skal jeg lage mat uansett form. Gleder meg til kokte poteter og tilbehør ved siden av kjøttbollene.  Magen har ikke godt av all denne brødmaten.

Ha en fin dag der du er😚

2 kommentarer
    1. God bedring videre og bra du fikk testet deg! Blir ikke så greie på bare mannfolk på butikken….haha….
      Deilig med potet og middag! God kvelden…klem…

      1. Hehe.. Ja det enkleste er det beste med mange mannfolk. Som ferdigpizza f.eks. Det er det enkleste å lage til også det vettu, når “kokken ligger syk.
        Men all varm mat smaker godt etter noen dager med bare brød. Så jeg takker absolutt ikke nei til ferdig servert kjøpepizza en gang i blant 😁
        Fin kveld til deg også😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg