HER ER HAN

Jeg har lovet å legge ut bilder av den lille tassen som var her med venninna mi på Lørdag.

Og her er han 🙂

 

Han er en nesten 7 mndr gammel Shiba. Jonathan heter han. Er han ikke fin?

Min venninne har tenkt til å ta han til seg.

Det er mulig han har en hjerneskade, eller at det er noe annet galt med han. Foreløpig er det ikke helt fastslått. Oppdretter mener han er treg i motorikken og ligger etter de andre valpene i kullet. Da de var på kontroll med han som bitteliten fikk de beskjed om at han var både blind og døv. Men det viste det seg fort at han ikke var. Han er en skikkelig rolig, snill og nydelig hund. 

 

 

Han kommer når hun roper på han, han har skjønt at det vanker en godbit hvis han gjør det. Og hvis hun kaster noen godbiter rundt ute, leter han etter dem. Jeg syns han er flink jeg. Tuslet rundt oss i langt bånd da vi gikk tur. ikke noe masing og draing i båndet. En rolig liten kar.

Jeg håper hun får muligheten til å ta ham til seg. Det kommer litt an på når hun får solgt hesten sin. Hun har nemlig bestemt seg for å slutte med hest, etter borti 30 år. Har holdt på med det siden ungdommen. Men nå var tiden kommet til å finne på noe annet.

Jeg ønsker henne masse lykke til med lille Jonathan, hvis hun blir den lykkelige eier av ham 🙂

 

#shiba #valp

6 kommentarer

Siste innlegg