HER BLIR DET ROLIG ER PAR TIMER

Mannen har vært våken lenge antageligvis. Men nå sover han igjen. Fortsatt ikke i form.  Og nå dag har magen min slått krøll på seg.

Jeg har fått i gang vaskemaskinen . Så kan den stå og jobbe for meg mens jeg også tar en strekk på sofaen. Litt fornuftig da iallefall .

Og jammen har jeg klart å få fyr på veden jeg henta i går også. Ikke akkurat verdens tørreste ,men det funker såvidt . En liten greie jeg har med meg selv . Det SKAL gå!!

Vi får nok ta med et par sekker fra butikken seinere i dag. Det er bedre å få  fyr på den som er skikkelig tørr.

Og til våren  får vi heller skaffe noe jeg kan skjære opp ute her i løpet av sommeren.  Da har jeg god tid. Og tørr ved til vinteren. Tror ikke det er så lett å få tak i noe nå. Men jeg er fornøyd hver gang jeg kan finne litt i skogen jeg 😊 og kan fyre en halv dag med det. Som sagt min greie dette her. Men så er jeg vel heller ikke helt “normal “. Men hvem er egentlig det?? Spør jeg bare.

#dårligform #ved #vedfyring #ikkenormal  #hvemernormal

6 kommentarer
    1. Er nok best med tørr ved ja. Brenner godt, varmer godt, og ikke minst brenner rent 🙂
      Jeg håper formen din bedrer seg, men ikke dumt å ta seg en liten strekk. God bedring til deg og mannen 🙂

    2. Her halvannet mål ved tidlig på høsten. Men det har allerede minka betraktelig der ute i garasjen. Så er spent på om det holder, om vi nå får skikkelig vinter etterhvert. Men da lærte vi jo det. Eller mannen da, var han som mente det var mer enn nok. Vi fyrer i begge etasjene om det er skikkelig kaldt. Selv om vi har varmepumpe oppe …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg