HELT ROLIG SØNDAG

Jeg gjort ingenting i dag. Det har jeg vært kjempeflink til😁 Mannen derimot har gått over 6 km med Dino og de kom skrubbsultne tilbake. Så jeg syns nesten jeg måtte lette litt på liket og lage middag.

Jeg tok en kjele med et par liter vann og kjøttbuljong, skrelte og delte noen poteter og gulrøtter og hadde i kjelen. Pluss en liten bit persillerot og noen hvitløksfedd. Pølser fant jeg i fryseren. Delte noen av de og hadde i også. Så stekte jeg 3 store champignon og en paprika i biter før de også havnet i gryta. Fant jeg en boks kidney-bønner. De fulgte etter samme vei. Krydret med salt, løkpulver og blandingskrydder. Og tilslutt hadde jeg i meljevning og litt juksefarge. Da ble det bra.

Vel… da gjorde jeg bittelitt utenom å lese alikevel da😊

Nå koser vi oss ute med kaffekoppen og nyter vårværet , før det er natta. Nye muligheter til å gjøre noe mer i morra.

Håper alle har hatt en fin Søndag❤

#pølsegryte #mixmiddag #fredelig #søndag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg