Helt rolig dag med hekling

Her har det vært så rolig og fredelig som det kan bli for både kropp og sjel i hele dag. Jeg har vurdert frem og tilbake om jeg skulle gå ut en tur i regnværet.

Jeg kom aldri så langt. Har bare vært inne og tatt det fullstendig med ro med hekletøyet mitt.

Så langt har jeg kommet.

Det tar sin tid med hver runde. Har tenkt å ha mye lilla nå før det blir en liten stripe med den grønne igjen.

Ikke vet jeg hva slags topp jeg skal bruke til dette skjørtet. Kan hende jeg må finne et stoff som kan passe og sy en selv😊

Mannen har vært avgårde nå i flere timer.  Han ble bedt på taco hos datteren sin, mens han var ute og kjørte i nærheten av dem. Og det var jo greit. Så i dag har jeg faktisk ikke laget middag engang. Ikke har jeg sovet heller😊 Det ble noe tv-titting utover kvelden da. Nå syns jeg denne dagen har vært lang nok, så nå er det snart natta på meg.

I morgen vil jeg satse på LITT rydding og ut og gå tur.

Ha en god natt❤

 

#skjørt #hekleskjørt #roligdag #lilla #grønn #håndarbeid

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg