Helt greit uten forheving.

Brødene jeg bakte i går ble like gode uten forheving. Da vet jeg det til neste gang. Ikke at det gjør noe om de står en halvtimes tid å hever seg før utbaking når jeg likevel bare er hjemme.  Men noen ganger kan det være kjekt å få de ferdig litt fortere.

Sånn ble de.

 

Så i dag ble det hjemmebakt brød med egg og paprika. Det var ikke så veldig mye annet å velge i av pålegg. Jeg gadd nemlig ikke å dra i butikken i går.

 

Brødet jeg snakker om er altså dette da, for de som ikke så innlegget fra i går.

 

HA EN FIN KVELD ❤️

2 kommentarer
    1. Brødene så veldig gode ut, og greit å kunne kutte ned på hevingen i blant. Ofte det som tar lengst tid når man baker. Lenge siden jeg har prøvd meg på å bake brød, her går det for det meste i boller. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Ja det er hevingen som tar tid. Men egentlig er det ikke så nøye om det tar litt tid når man uansett skal være hjemme. Kan være kjekt å kunne kutte hevetiden noen ganger i hvertfall 😊
        Jeg har bakt boller etter tips til oppskrift fra deg 2 ganger. Ble fornøyd med dem 🫶
        Fin kveld til deg også 🫠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg