Helg og jeg må ha en fridag snart.

Jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem til meg selv på kvelden nå. Stuptrøtt og forferdelig sliten.

I går kveld klarte jeg å bli overtrøtt før jeg fant ut at jeg skulle finne senga. Det blir mye tid i telefonen og da går klokka. I tillegg er det selvfølgelig noe jeg prøver å få med meg på tv også. I natt fikk jeg ikke sove før i 3 tida. 

Mat har jeg ikke nesten ikke tid til å tenke på. Det er i grunnen bare fint, så kanskje noen av de ekstra kiloene forsvinner. Men i løpet av helga har jeg tenkt meg ned til Hokksund, og da skal vi kose oss med god mat alle sammen der nede.

Det ser ut til at det må bli i morgen. “Mannen” ville gjerne ha kjøkkenvifta jeg hentet i går, for å se om den er brukelig. Da kan jeg like gjerne gjøre noe der oppe i dag også. Så i morgen blir det helt FRI. Det går på stumpene løs her nå, men jeg må klare å holde meg oppreist  frem til 1. November. 

 

HA EN FIN LØRDAG ♥ 

10 kommentarer
    1. Det blir nok utrolig deilig når dere er ferdige og ting får roet seg. Det er sinnsykt mye jobb å flytte.
      Nyt lørdagskvelden!🤗

      1. Det er alt for mye syns jeg.
        I går kveld ble det en helt enkel middag, gjort på noen minutter bare. Og etterpå følte jeg meg nærmest bevisstløs resten av kvelden. Sov og så på tv om hverandre.

    2. Godt det ikke er lenge til 1 november, sånn at du får hvile. Ikke noen god følelse når man kommer hjem sliten hver dag, og ikke får nok hvile. Håper nå i alle fall at søndagen ikke ble så ille, klem 🤗

      1. Ja dette her er forferdelig slitsom.
        1. November får bare komme. Rekker jeg ikke å få alt fiks ferdig får huseier bare forsyne seg av depositumet mitt. Jeg er helt på felgen nå.
        Det ble ingen vaskehjelp i helga. Mulig det blir litt til uka.
        I kveld skal jeg ned og kokkelere og spise sammen med min mor, svigerdatter, og gutta mine. Det blir kos 😊

      1. Jeg gleder meg masse til den dagen jeg kan levere fra meg nøkkelen til huset og si takk og farvel til alt der oppe. Da først kan jeg senke skuldrene og føle at jeg virkelig har fri.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg