HELDIGE MEG

I dag våknet jeg til ferdig dekket frokostbord.  Med kokte egg og hele pakka. Mannen overrasker stadig😊 Heldige meg…love him❤

Klokka var over 12 og jeg hadde sovet i minst 10 timer!! Endelig!

Vi hadde en Søndagsplan i dag. Nemlig å få gjort litt husarbeid begge to.

Så langt har vi ikke kommet foreløpig.  Vi så på skiskyting mens vi spiste. Og etter frokosten klarte vi å sovne igjen på hver vår sofa . Ble vekket av at det ringte på døra her. Besøk til mannen.

Nå sitter de på kjøkkenet og skravler, mens jeg benytter sjansen til å skrive litt her.

Det har vært stille fra meg i går . Orket rett og slett ikke noe annet enn jobben i går kveld. Det var godt jeg hadde bytta fra tidlig til seinvakt, siden jeg ikke klarte og sovne før seks på morran.

Men dagen er jo ikke over enda. Noe SKAL vi rekke.

Middagen blir nok sein i dag også. Vi spiser den altfor seint . Noe vi skal prøve å få gjort noe med. Men altså ikke i dag.

Det blir røkt svinekam i dag. Gleder oss til det. I går kveld etter jobb, ble det rester av viltgryta vi hadde på fredag. Nam nam… den ble god.

Foresten.  Har dere sett innom Frodith?GALLERI FRODITH ER ÅPENT- KOM INN Å SE!!  sitt bildegalleri? Ta en titt da vel😊

 

#søndag #frokost #heldig #glad

9 kommentarer
    1. Jeg var ikke oppe så tidlig jeg heller, men frokosten måtte jeg nok ordne selv 😊 Her har det vært ordentlig slaraffenliv både for meg og pusetassene mine. Det er deilig med sånne dager. Nå sitter jeg å venter på at potetene mine skal begynne å bli ferdig, sånn at jeg kan få stekt kjøttpølsene, som blir min middag i dag.

    2. Så koselig av mannen din ♥ Det er godt med rolige morgenstunder sammen.
      Her har det vært lazy sunday hos meg også. Det er vel det søndager er til for, er det ikke?
      Jeg håper du fikk gjort det du hadde lyst til i alle fall. Viktigst det 🙂

    3. Høres fint ut med en sånn dag innimellom, men jeg får så dårlig samvittighet om jeg kaster vekk en hel dag i helga på … ikkeno’! Istedenfor går vi på den harde turen, slik at jeg blir helt satt ut flere dager etterpå. Forstå det den som kan! Ønsker deg en fin uke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg