Heldige meg, 2 vedsekker lå klare på trappa.

Jeg hadde kledd på meg yttertøy og vanter for å hente ved borte i vedskjulet. Gruet meg litt, for sekkene er blytunge. Selv om jeg bruker trillebår for å frakte dem derfra og bort til inngangsdøra, er det tungt å dra dem ut fra vedskjulet og løfte dem opp i trillebåra. Gjett om jeg ble glad da jeg lukket opp døra og så at det lå 2 sekker klare på trappa utenfor.

Det var tungt nok bare å bære dem inn. Nå har jeg fått fyr i ovnen, og kan senke skuldrene med tanke dagens strømforbruk.  Burde vel egentlig ikke senke dem for langt ned, for i dag er det skyhøye priser. 

Her blir det ikke laget middag før i kveld. Det er helt klart. Ikke blir det klesvask, og heldigvis gikk oppvaskmaskinen i går. Disse prisene er til å få mark av! 

Ha en fin dag😚

4 kommentarer
    1. Strømprisene er jo rent tyveri. Intet mindre. Jeg bandt prisen i et tilbud fra min strømleverandør, så jeg betaler 85 øre. Men jeg sparer så godt jeg kan på strømmen likevel. Heldigvis har jeg fått gratis ved, så varmen her i stua er vedfyrt ♥
      Nå skal vi visst få hjelp til strømregningen, så forhåpentlig vil det hjelpe godt 🙂
      Klem ♥

      1. Ja det hjelper litt i hvertfall. Men det burde jo ikke vært lov å sette opp prisene til dette nivået🤤
        Det er godt du har fått ved. Det hjelper en del. Og strømavtalen du har fått har du spart mye på allerede😊
        Klem😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg