HEI SVEIS

Da er jeg våken igjen. Har sovet som en stein i natt. Kikka spent på klokka da jeg slo opp øya, og håpa jeg hadde våknet til nogenlunde tid.

Men den gang ei. Klokka var 12.30!!  

Jeg burde jo ikke blitt overrasket.  Jeg var i fin trav i går, etter jobb dagen før. Og det egentlig sjelden kost.

Mannen fikk besøk igjen, så jeg måtte bare kaste på meg noen klær i full fart. Det syns vist på sveisen. Men det blåser jeg i.

Jeg tok en kaffekopp med dem inne, satte på en vaskemaskin og rakk en bitteliten stund for meg selv ute i sola sammen med Dino.

Sola forsvant bak trærne fort.

Nå er vi inne igjen begge to. Jeg skriver innlegget her, og Dino har lagt seg litt!!! Jeg skal lese noen innlegg før jeg finner vaskebøtta. Sola gjør at jeg lengter etter såpelukt og rene gulver.

Og helt til slutt får jeg ordne meg selv og sveisen.  Det er jo ganske greit med såpelukt der også. 

Ønsker dere en fin dag 🙂

#sol #såpelukt #vårfølelse

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg