Hei og god “morgen”

Jeg har sovet godt i natt😊 Fikk nemlig gjort ferdig en av planene jeg ikke skulle ha i går..hehe…det hjalp det. Og veldig fornøyd ble jeg jeg også. Både av at jeg fikk gjort det , og av resultatet. Jeg kan desverre ikke vise dere det før i et senere innlegg. Men det gleder jeg meg til altså. Jeg sitter her med kaffekoppen, mannen er på jakt enda. Prøver å ikke legge noen “må-gjøre” planer. Går heller før “har-lyst” planer. Planer som det er veldig kjekt å få gjort. F.eks ordne og vaske oppe på syrommet mitt. Det trengs nemlig! Og det har jeg lyst til å gjøre i dag. Hvis det ikke kommer inn noe nytt på programmet når mannen kommer hjem da.

 

Jeg begynte på dobbel dose blodtrykksmedesin på morgenen i går. Det gikk greit. Så får vi se hvordan det blir i dag. Det er vel på tide å spise frokost nå og få i seg “desserten” med piller.

Ha en flott søndag😙

 

#søndag #planer #gjøremål #syrom

 

3 kommentarer
      1. Jeg vet ikke om det er roligere. Skal ned å skjekke igjen om 2 uker.Vondt i hodet igjen etter turen i dag. Men det er bare dag 2 med dobbel morgendose enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg