HÅRFARGING-LEGE-BESØK +++

Tidlig oppe i dag.  Måtte ha på klokka for å rekke hårfarging før jeg reiser nedover til kontroll av blodtrykket. Mannen durer rundt med gressklipperen , mens jeg sitter ute med diverse håndklær og pledd rundt meg.. og farge i håret. Drikker kaffe , spiser en banan og svelger tabletter. Ser over den gule lappen med alt jeg må huske i løpet av dagen.

Jeg skal bl.a hente en bokserie jeg fant på FINN 😊 nå som jeg er i lesemodus for tiden er det kjekt å ha litt på lur. Så må jeg finne noe til pakkeleken vi skal ha på hyttetur i morgen .Jeg må hsndle inn mat og div til overnattingsgjester som kommer senere i dag.  Jeg får litt panikk med tanke på når jeg slal rekke å ta en dubb. Så ….ja, dette blir ei lang helg. Håper jeg klarer å gjennomføre alt😎

HA EN FREDELIG FREDAG🌻🌻

5 kommentarer
    1. Kjempegodt å farge håret også.

      Det ser ut som du har en del på planen.

      Selv var jeg til frisøren og klipppet meg, og det var godt. Håret var tungt, og det var kjempegodt å få det lettere.

      Selv var jeg til kontroll for blodtrykket mitt på tirsdag, og fastlegen var fornøyd. Siden jeg hadde propp må blodtrykket kontrolleres ned. Merker at kroppen nå spiller på lag, og jeg klarer å yte mye mer nå 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg