HÅRFARGEN

Her er den. Hårfargen jeg har nå. Ikke så mye annerledes enn den jeg pleier å ha, men litt lysere og med et lite rød/oransje skjær, som synes godt i sola.

Vi har sittet ute ei lita stund i “påskeværet” i dag. Det var helt nydelig ute. Men frokosten tok vi inne da alle hadde stått opp.  Kosa oss med Svenskepålegg fra Harryhandelen. Nam-nam…

Ellers har det bare vært en sløv Søndag på oss her i huset. Deilig det.

Jeg har hatt fremme strikketøyet mitt. Begynte på et helt enkelt pannebånd her en dag.  Bare for å bruke restegarnet etter barnegenseren.

Greit å ha noe helt enkelt å sitte med da vi har besøk.

Med det været som har vært nå ser det ikke ut som jeg får bruk for pannebånd, men det kommer vel en ny vinter en gang. Trenger ikke mer vinter før etter sommer og høst jeg nå altså.

Nå er jeg klar for Farmen kjendis. Og i nyhetspausen skal jeg blande sammen noe restemat. Ha en fortsatt fin kveld😚

 

6 kommentarer
    1. Det var en kledelig farge ja, og kjekt når man føler håret er bra ❤
      Og der minnet du meg på Farmen kjendis som jeg selv glemte i går. Jeg får nok se det på On Demand i dag tenker jeg. Sliten mandag i dag. Greit å sløve litt foran TV da 🙂
      Pannebånd er ikke dumt. Fine farger. Og jeg satser på vår nå. Vinteren har vi her ikke sett noe til enda.
      Ha en herlig dag ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg