HAR VÆRT VÅKEN I DAG GITT

Selv om jeg var på jobb i går kveld med godt tempo, har jeg vært oppegående i hele dag 🙂

 

Jeg er ikke hjemme før midnatt når jeg jobber kveldsskift . Og det går gjerne minst 1 time etter det innen jeg kan tenke på å legge meg.

I natt har jeg vært masse våken. Tror ikke jeg sov sammenhengende før i 4- tida.  Men enda så sto jeg opp i 10- tida, og siden har jeg vært våken. Tilogmed ganske opplagt 🙂  Har faktisk fått gjort endel frem til ettermiddagen.

Så nå er det bare å håpe på en bra dag i morgen også, så begynner det å synes her at jeg har fungert litt. 

Jeg har fortsatt 2 dager fri før jeg skal på jobb igjen på Lørdag.

Nå skal jeg prøve å ikke legge så mange planer for morgendagen . Det gjorde jeg nemlig ikke i natt. Og det ser ut som det hjalp. Kanskje. Jeg regna jo med en stort sett liggende dag i dag. 

Nå er jeg trøtt . Men nå er det helt lov.

Ønsker alle en god natt  🙂

 

 

3 kommentarer
    1. Rart det der at man kan føle seg mer våken etter mindre søvn og jobb, enn når man har sovet mange timer. Er vel noe med det at søvn avler søvn også. 😉
      Godt å lese at du hadde en fin dag, og jeg håper denne dagen også er god. Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! 🙂

    2. Håper du har hatt en fin dag i dag da. 🙂 Jeg sov vel fire timer i natt, så min dag ble litt amputert. Heldigvis hadde jeg ingen planer. Kunne nok ha sovet litt nå, men det er jo for seint, da går alt bare galt fremover. Så får holde meg våken en del timer til tenker jeg. Vanskelig dette, når en ikke sover når alle normale sover.

    3. Ja det er veldig vanskelig det med den søvnen.
      Jeg har hatt det fint i dag. Men nå er jeg klar for å finne sofaen. Ble mett etter middagen nå. Satse på tv og blogg utover noen timer.
      Ihvertfall ikke legge flere planer for i dag. Det kommer en dag i morgen også.
      Håper dagen blir bedre for deg da🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg