HAR VÆRT LITT PRODUKTIV DE SISTE UKENE

Jeg har så mye jeg skulle laget nå før jul. Vet ikke helt hvordan jeg skal rekke det. Det er noe jeg må rekke å lage i helga også, men det er hemmelig foreløpig😊 Jeg håper jeg får til den planen😊 Jeg trodde jeg skulle klare å begynne på det i dag.  Men hodet er for vondt og slitent til å tenke noe særlig.  Vi var innom svigerforeldrene mine og tok en kaffekopp på vei hjem i dag og da fikk jeg strikket hælen på et sokkepar til meg selv. Jeg trenger et par sokker. Jeg har nemlig byttet bort de jeg strikket i sommer med en Bergans tursekk. Det har blitt ei byttegruppe på facebook, i nærområdet her. Så da må jeg strikke nye da😊. Det begynner å bli kaldt ute og jeg vil være med på gå-skolen til Solliv . Aller helst ville jeg begynt i dag. Men det ble bare hvile, hvile, hvile på meg etter de siste dagers påkjenninger.  Ny dag og nye muligheter i morgen😊 Her er det siste av hjemmeproduksjonen min da.

Genseren til meg selv.

Pysjbuksa til mannen.

Den tok han på seg nå og var super fornøyd. Passet perfekt😁

Og her er lua som er en julegave og sokkene jeg holder på med nå.

Nå skal jeg stable meg opp med masse puter bak ryggen og strikke noen runder til. Så lenge hodet orker.  I morgen skal jeg ned å få satt på blodtrykksapparatet. Og er jeg heldig så blir det orden på det snart også.     

Ha en fortsatt fin kveld😚

 

#produktiv #søm #strikking #håndarbeid #hjemmesydd #redesign

 

 

2 kommentarer
    1. Herlig herlig, du lager så mye fint. Du er virkelig dyktig med søm og strikk. Mannen er nok veldig fornøyd med den hjemmelagde pysjen. Sokker blir bra når du skal ut og gå….Herlig…Tuuuuusen takk for link <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg