HAR TENKT TIL Å BLI FJONG

Ja… det bestemte jeg meg for etter at jeg var nede i sivilasjonen her om dagen. Jeg skal prøve å gå av meg noen kilo å bedre helsa. Det bestemte jeg jo på hytteturen i helga som var. Men jeg har lyst til å bedre litt ellers på utseende også. Det har vært et stort forfall på både det ene og det andre de siste par årene. Jeg påsto til datter’n at jeg skulle bli fjong som 25 år igjen. Men det kom bare tørt tilbake at jeg kanskje skulle gå for 40 i stedet. Haha… Det skal vel et under til før det skjer også.  Men det er lov å drømme. Jeg kom sprettende hjem til mannen og fortalte det da jeg kom hjem fra Hokksund. Og han kikket litt dumt på meg til å begynne med. Men gjett hva han kom hjem med i går??? Han hadde vært innom frisøren og bestilt og betalt for både klipp og farge til meg !!! Jeg skal dit å begynne på fornyelsen på onsdag. Det blir gøy.  Snille gode mannen min ❤.Han ville jeg skulle ha noe å se frem til siden jeg hang litt ned nepa her en dag.

Jeg kan tjuvstarte litt smått i dag. Jeg var jo så heldig at jeg vant tippekonkurransen om hvor mange kjoler Frodith har i skapet sitt. Hun hadde 23 som jeg traff helt blink på. Men nå har hun visst skaffet seg enda en. Og jeg fikk premie i posten vettu. Pyntestæsj til bare meg. Se her a. Neglelakk og strikk til håret med glitter. Og ei ansiktsmaske.  Dette blir jo “bærre lekkert”

Jeg skal pynte fingre og tær i dag. Tær kan bli et lite problem. Det er ikke  lett å bøye seg over alle bilringene rundt magen, og samtidig klare og puste og holde hendene på stø kurs så lakken blir sånn nogenlunde lagt på der den skal. Får bare ta noen småpauser og puste innimellom strabasene. Lakken SKAL på.  Og strikken skal i håret. 

Ha en fin dag da😃

 

#neglelakk #fjong #bliny #foryngelsesprosess #fornyelse

4 kommentarer
    1. …og når du er godt i gang legger du ansiktsmaska også. Ha en fin dag! Utrolig snilt gjort av mannen din og ordne frisør. Det hadde aldri Gamle Gubben Grå gjort!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg