HAR SYDD I DAG

Jeg har holdt på en evighet i dag med denne singleten. Ennå er den ikke ferdig, men nå bare måtte jeg ha mat, og gi meg for i kveld. 

Mannen tok seg en tur avgårde.  Og da passet jeg på å steike en passe stor ørret til kvelds. Enda har jeg en igjen til frokost i morgen også. Jeg fikk nemlig 4 ørret av sønnen min på Søndag.  Heldige meg.

Ja…..Over til sømmen igjen. Jeg visste at det kom til å bli masse pirkejobb med denne toppen.  Selv om den ser helt enkel ut. For det første er det jersey-stoff  og det er litt vanskeligere å sy med enn f. eks et fast bomull-stoff. Og for det andre er nesten hele arbeidet  kanting. Det gikk forsåvidt greit det altså, men det å få stroppene pene… det er ikke enkelt. Og det regnet jeg også med etter å ha studert hvordan de var sydd på den toppen jeg syr etter.

Jeg har tatt opp igjen sømmen og sydd på nytt på den ene skuldra.  Den andre skal jeg plundre med i morgen. Da det er gjort står det bare igjen å legge opp kanten nederst. Og forhåpentligvis har jeg da fått meg en ny topp/singlet.

Nå er jeg virkelige sliten i hodet etter så lang tid med full konsentrasjon.  Så jeg pakker meg inn i dyna for natta jeg.

Ha en god natt😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg