HAR SORTERT UT NOEN PLANER FOR DAGEN

Egentlig var planen å bare ta en kaffekopp med mannen i halvsvima og stupe rett inn igjen og legge meg. Det har vært ei nesten søvnløs natt. Noen få timer på morgensida bare. Så jeg våknet med skikkelig skallebank i hele bakhode. Æsj… humøret var deretter. Helt til jeg begynte å lese noen blogginnlegg og hadde fått slurpa i meg en kopp svart kaffe. Da begynte jeg å tenke å tenke annerledes. Man blir inspirert av blogginnlegg. I dag var det spesielt dette innlegget fra  evaswindow som ga meg litt piff. Jeg stupte ikke inn igjen. Jeg la noen planer i stedet. Plutselig ble det så mange at jeg skjønte det var uoverkommelig.  Så nå har jeg sortert ut noen. Jeg har valgt ut middagsmenyen, funnet ei kakeoppskrift, begynt på sokkene mine som SKAL bli ferdige i dag. Jeg må i butikken og jeg må vanne plantene ute hvis det ikke holdt med regnværet som var tidligere i dag.

Jeg har bestemt at jeg skal støvsuge hele 1.etg og kanskje begynne på lua til mannen.  Den som skal ha harepuser på😊 Garnet ligger jo der å venter på meg. 

Ok. Nå er jeg sulten som en skrubb, så jeg må ha mat før jeg begynner med noe mer. 

Ha en fin dag😊

 

#inspirasjon #depresjon #blogg #sommer

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg