HAR IKKE VÆRT NEDOM PÅ SOFAEN FØR NÅ

Første blogginnlegg i dag ble skrevet mens jeg satt ute. Som regel pleier jeg å legge meg på sofaen og skrive. Det gjør jeg nå. Nå er jeg god og mett, og passe sigen. Da er det godt å strekke litt på magen.

Det ble salat til middag i dag. Jeg hadde ferdig kokt makaroni i kjøleskapet. Og makaroni smaker godt i salaten. 

Blandet litt olje og hvitløkskrydder i den, før jeg hadde den i salatbollen. Da blir det så godt så.

Mannen skrur på bilen ute i gården her. Kan hende må vi ut og teste den en tur etterpå. Da blir soppkurven min med i så fall. Nå er det bare å benytte alle sjanser til å se etter sopp.

Dagens trim for meg ble gressklipping. Man svetter godt av det når det foregår midt i solsteika.

Nå er ett stykke av plenen tatt i alle fall. Det var godt jeg fikk gjort det, for nå utpå kveldinga har det kommet noen regn-skurer. Skulle jo bare mangle!

Værmeldingen fremover har jeg ikke sett på. Det blir nok til å kaste seg over klipperen så fort gresset er nogenlunde tørt innimellom. Her er det mer enn nok plen som skal klippes.

Ingen kan påstå at det ikke er nok å gjøre her. Men jammen er det stille og fredelig.  Sitte ute når man våkner, og den eneste lyden søm høres er fuglekvitter.

Ha en fortsatt fin kveld da😚 

 

6 kommentarer
    1. Deilig…Bodde på landet da jeg var barn og frem til 16 år…Beste stedet jeg har bodd!
      Salat er deilig…Må klippe litt her jeg å, men venter noen dager til..Fin kveld til deg!

    2. Så deilig å sitte ute til fuglekvitter i husveggen. Mer andre lyder her i byen 😀 Så godt ut med salat da. Det er faktisk VELDIG godt. Mye godt man kan putte i som er sunt også 🙂 Ha en fin dag <3

    3. Veldig glad i salat..og med egg og pasta blir det liksom mer mat av det 🙂 Tror jeg vil spise salat i morgen.. :)) God helg til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg