HAR HOLDT UT HELT SIDEN GRYTIDLIG I DAG

 Tenk, jeg har vært våken og oppegående siden før klokka 6 i dag. Og det tilogmed med besøk det meste av dagen.

Det siste besøket var ikke mitt da, men jeg ble jo værende en del ute med det besøket også. Det har gått helt utrolig bra i hele dag.

Vi spiste middag tidlig på kvelden, mannen og jeg. Og jeg orka å rydde bort oppvaska med en gang etterpå.  Det kan jeg ikke huske sist jeg har klart etter middagen. Og i hvertfall ikke etter å ha vært våken sååå lenge.

Det siste besøket som var her, sa han så veldig forskjell på meg de siste dagene. Jeg var som et nytt menneske sa han. Sammenlignet med hvordan jeg har vært det siste året…minst.

Han har nok rett. Jeg har vært veldig oppegående den siste uka. Det er nødt til å ha med blodtrykksmedesinen å gjøre.  Den ene typen jeg bruker har jeg halvert dosen på. Det er bare å krysse fingrene for at det varer.

Nå er jeg trøtt som ei strømpe. Og det har jeg jammen lov til.

Legger meg med bok på øra jeg. 

 

Ha en god natt 😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg