Har holdt ut hele dagen.

Jammen har jeg klart å holde ut hele dagen uten å ta en eneste dubb. Jeg sleit ei stund før middagen, men jeg klarte å holde øynene oppe. Jeg må stå opp tidlig i morgen for å rekke frisørtimen jeg har. Da er det lurt å prøve det jeg kan for å få noen timer søvn i natt i stedet.

I kveld har jeg vært frisør selv. Mannen er nå nyfrisert før jeg stikker til Hokksund noen dager. Jeg har reparert ferdig klærne til kameraten hans også, så jeg skal reise med veldig god samvittighet.

Jeg kjenner det har gått noen timer siden middagen nå, så det må litt kveldmat til før jeg legger meg for natta.

Dagens middag ble spagetti med kjøttdeig og grønnsaker.

 

Ønsker deg en god natt😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg