Har hatt min siste natt i Sigdal.

I går ettermiddag kom gutta med henger igjen, og vi fylte den og bilene med det vi fikk plass til. Denne gangen ble bl.a tv, dekoder, sengetøy, leselampe og mat med. Så nå kan jeg i grunnen begynne å overnatte der. Jeg må bare få hentet et nytt internett-modem og håpe det går greit å få alt til å virke.

Jeg rakk ikke innom å hente modemet i går.  Det skal jeg gjøre i dag. Og samtidig håper jeg å få med meg et annet salongbord på veien. Det jeg har satt inn foreløpig er bare ett som gutta fikk med da de hentet salongen for meg i forrige uke.. Det var godt brukt og litt for slitt.

Det jeg har funnet nå ser nesten nytt ut. Og det er med klaffer så jeg kan velge om jeg vil ha et lite firkanta bord eller et på størrelse med et vanlig gammeldags salongbord.

Her er salongen med bordet som står der nå. Gleder meg til å få inn det nye.

 

Vi satte på kjøleskap og fryser da vi var der. Vi var bare innom og lempet det vi hadde med inn. Så jeg rakk ikke å kjenne om det ble kaldere inne i kjøl/frys – skapet. Derfor tok jeg ikke sjansen på å fylle det med mat. Jeg tok med maten videre ned til Hokksund i stedet.  Så nå har maten og jeg overnattet her nede.

Jeg har sovet min siste natt i Sigdal. Heretter blir det i Åmot, og noen ganger i Hokksund jeg skal sove.

Jeg har fortsatt mye igjen å gjøre i Sigdal, men nå blir det bare å kjøre opp for jobbe det jeg klarer om dagen og nedover igjen etterpå.

Dette må jo bli bra.

Ha en fin fredag ♥. Her er det frokosttid.

11 kommentarer

Siste innlegg