Har gjort litt av hvert i dag.

Denne dagen skal jeg si meg fornøyd med. Jeg har gjort litt av hvert i dag.

Fikk ringt øyelegen for min mor først og fremst. Hun må ned for en sjekk igjen i morgen, så det blir altså nok en tur til Drammen. Det er godt jeg allerede er her da.

Så begynte vi og koste terrassen ren for alle høstbladene som hadde samlet seg der ute. Noen av blomstene som så døde ut ble kastet.  Andre har vi tatt inn for å se om de kommer seg igjen. Tilogmed et par avleggere er satt i vann. Det er lov å prøve seg.

Deretter har vi klart og komme oss ut på en rusletur. I dag klarte vi 1,2 km rundt på byggefeltet. Slettes ikke værst. Hun med syn stort sett bare på det ene øyet og vond rygg, og jeg med bein som føles som gelé og svimmel i hodet. En liten periode måtte vi holde i hvert vårt håndtak på rullatoren hennes. Men vi klarte det.

Etter og ha fått igjen pusten etter turen fant jeg frem garn og pinner fra en av posene jeg hadde pakket med meg hjemmefra. Jeg kom jammen i gang med et nytt sokkepar. 

Disse er jeg spent på hvordan blir. Jeg har vunnet både mønster og garn fra en annen blogg i fjor vinter. Faktisk er jeg usikker på hvilken blogg det var. Det er litt flaut, jeg må prøve og finne ut av det. Glad for premien er jeg i hvertfall. 

Det har blitt lite med mat på oss her før i dag. Magen min er både sulten og kvalm på en gang. Så det er kun blitt et par knekkebrød og en kjeks på meg.

Nå i kveld fant vi ut at vi ville prøve middag. Det ble kjøttpudding som lå i fryseren. En av de jeg stekte en annen gang jeg var her. Poteter og grønnsaker var også å finne her i huset.

Jeg klarte å få i meg en bra porsjon. 

Nå blir det tv og litt strikking resten av kvelden.

Kos deg med kvelden du også😚

 

 

8 kommentarer
    1. Denne dagen ble ikke så verst, og du fikk da unna litt pluss en tur. Blir spennende å se hvordan sokkene blir etter hvert. Jeg fikk plutselig dårlig samvittighet, for jeg har et par jeg har begynt på og som jeg se å få fullført. Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 🥰

    2. Denne dagen ble ikke så verst, og du fikk da unna litt pluss en tur. Blir spennende å se hvordan sokkene blir etter hvert. Jeg fikk plutselig dårlig samvittighet, for jeg har et par jeg har begynt på og som jeg se å få fullført. Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 🥰

    3. Så effektiv du/dere har vært idag.
      Godt og komme seg ut på tur også selv om formen ikke er så bra.
      Og godt med middag etterhvert både for deg og mamma.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg