HANGLEFORM

Formen er hanglete nå dagen. Sånn midt i mellom frisk og syk, og søvnproblemer de lux. Så det har enda ikke blitt til at jeg har reist ut for å handle de siste julegavene. Det bekymrer meg ikke foreløpig. Det er fortsatt tid igjen til å få det gjort.

Jeg trodde jeg skulle fikse det dag. Men som et stort spørsmålstegn våknet jeg da klokka var 12.30. Det hadde jeg ikke forventet. Sist jeg så på klokka før jeg sovnet var den ca 03.30. Jeg hadde endelig sovet flere timer i strekk. 9 timer!! Med cpapen tilogmed. Det vil si at jeg har hatt en søvn som jeg burde blitt uthvilt av.

Problemet er nok det at jeg har sovet så lite i det siste at jeg har blåst i om jeg har sovnet foran tv’n, eller kommet meg inn i senga der jeg har cpapen stående klar, bare jeg har klart å sovne noen stunder en gang i blant. Jeg vet jo at den søvnen jeg får uten cpapen er så godt som ubrukelig. Såååå…..jeg får være flink i natt også. Ikke gi opp å prøve og sovne inne i senga, med hele utstyret på. Det må brukes hver natt ei stund igjen før helsegevinsten igjen vil dukket opp. Det skar seg litt med det opplegget etter operasjonen. 

 

Innen jeg kom meg ut for å koste snø av bilen hadde klokka tikket og gått enda ei stund. En av naboene var ute før meg og holdt på måke av og rundt bilen sin han også. Vi kom i prat. Jeg har ikke pratet med noen av naboene mer enn såvidt en gang eller to. En annen nabo kom også ut på trappa for å få litt frisk luft, og si i fra noe ang. varmen i vaskerommet vi har felles i kjelleren.

Vi ble stående ganske lenge å prate der ute vi, og det var bare koselig. Til slutt endte jeg med å bare ta den kjappe butikkturen jeg hadde tenkt til å ta før planen var å reise ned til Hokksund. Det begynte allerede å skumre, og jeg var sulten. Frokosten var ikke inntatt enda. Døgnrytmen går over stokk og stein. Og dessuten begynte det å bli passe glatt på veien. Jeg bestemte meg for å blåse i Hokksund og julegaveshopping i dag også.

Det var nok like greit. For jeg hangler rundt her med småfeber som kommer og går. Det er best å være hjemme da formen ikke er på topp.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ♥ 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg