HÅNDARBEID OG SOPP

De to klutene ble ferdige i går. 

Og de er lagt inn i min lille epla-butikk.

 

I dag har jeg vridd hodet for å finne ut hva jeg skulle bruke resten av nøstene til.

Jeg har begynt på noe, helt på frihånd. Er spent på om det kommer til å bli som jeg tenker. 

Det er IKKE duk det skal bli..hehe.

Jeg får for lite garn. Så det kan nok hende jeg bruker stoff i tillegg. Kanskje blir hele greia bare tullball til slutt.

Jeg tok en liten tur oppi lia her for å lufte hodet og se om jeg fant noe sopp, etter at jeg hadde sittet lenge nok med dette. Det er neimen ikke mye å finne akkurat her. Må nok ut med bilen og finne et annet sted.

Nå har jeg tømt de to stedene jeg vet det er kantareller. Det ble nok til middagstilbehør i morgen, pluss litt til. 

Det skal få stå ute til i morra. Jeg orker ikke å begynne å rense i kveld. Jeg skal sette meg med pledd over beina jeg nå. Og hekle videre på prosjektet mitt før “Sommerhytta” begynner.

Fortsatt fin kveld til deg😚

5 kommentarer
    1. Vakre kluter. Fine farger og pent strikket! Deilig med sopp….her er det 0 sopp tror jeg. Ikke sett en kantarell jeg. Kos deg og ha en toppers kveld. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg