Hadde en bra dag i går.

Jeg kan ikke skryte av at jeg har hatt så mange bra dager på god stund. Jeg sliter med både søvn og depresjon for tida. I går natt fikk jeg endelig ei god natt. Flere timer med søvn ble det. Og dagen i går ble fin. Jeg fikk gjort en hel masse syns jeg. Utpå ettermiddagen fikk jeg tilogmed klipt ut deler til en ny barnekjole. 

Dette stoffet kjøpte jeg i den nye stoffbutikken i Hokksund sist jeg var nedafor. Det er 30% på alle stoffer ut måneden, så jeg MÅ ned en tur i morgen også. Det er siste dagen av salget, og jeg trenger litt ensfarga stoff som jeg kan kombinere med noen av de med mønster. Kjekt å ha vettu…hehe.

Siden jeg var såpass i farta i går hadde jeg tenkt til å begynne å sy på kjolen også. Men så måtte jeg ut på en butikktur, og det var på tide å begynne på middagen da jeg kom hjem derfra. Dermed gikk det meste av ettermiddagen og kvelden.

Kanskje setter jeg meg ved maskinen og begynner litt etterpå. Akkurat nå fant jeg ut at det var på tide med en oppdatering av bloggen først og fremst. Jeg har hatt ei natt uten søvn igjen, så jeg begynner å bli ganske susete i hodet. Får se hva jeg gjør etter middagen. 

En vaskemaskin måtte på. Jeg har ikke skapene fulle av klær som passer lenger, så det er ikke mye å velge i. Jeg tenkte å overnatte et par netter eller 3 i Hokksund igjen fra i morgen. Og da må jeg ha med meg litt ekstra. Jeg bestilte meg nemlig en synstest i dag. Det var ledige timer på fredag i Kongsberg. Hos de jeg har brukt i flere år nå. Og da er det greit å slippe å kjøre helt hjemmefra. Fra Hokksund og opp er det bare en 20 minutters biltur.

Jeg gleder meg skikkelig til å få nye briller nå. Og hvis jeg er heldig kan det hende jeg kommer inn i flere av klærne mine utover sommeren også. Det kan jeg skrive om senere. 

Ha en fin ettermiddag og kveld😚

8 kommentarer
    1. Håper du får fine dager utover som våren gir mer og mer sol og varme. Viktig med lys, tror ikke det er
      sundt å bo i dette mørkelandet jeg altså, hele vinteren..
      Klem..

    2. Godt å høre at du hadde en god dag forrige dagen. Det er så slitsomt med for lite søvn, hele kroppen blir i ulage. Litt enig med Solliv om at det er viktig med lys, og nå har vi lagt vinter og mørketid bak oss for denne gangen. Vi kan se fram til mange lyse og fine dager fremover. Håper din dag blir fin 🥰

    3. Godt med gode briller når du sitter og syr og fikler med detaljer. Sikkert godt å ha sy”jobben” for deg. Høres givende ut 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg