Grytidlig våken og ut på tur.

“Mannen” kom hjem like hel seint i går kveld.  Vi satt og pratet ei lita stund før jeg fikk sakene mine ut i bilen og reiste hjem til meg selv. Klokka var over 23 da jeg parkerte i gården.

Jeg hadde bare en eske jeg kunne fylle mens jeg var oppe i huset. De jeg hadde tømt her hjemme for å ta med oppover i går ble stående igjen her da jeg plutselig måtte reise før jeg hadde beregnet.

Den ble litt tung, så den står fortsatt i bilen. Jeg orket ikke å begynne å bale med den så seint. Jeg ville bare inn og slenge meg i sofaen og få sett et par program på tv, før jeg sovnet.

Jeg våknet igjen rundt halv 4, så det ble lite med søvn i natt. Og siden har jeg vært våken. Jeg lå lenge og bladde igjennom noen blogger og andre ting på telefonen og håpet på å sovne igjen etterhvert. Det gjorde jeg altså ikke, så da klokka hadde passert 5 sto jeg opp og kokte meg en kaffekopp. Sulten begynte jeg å bli også, men her var det ikke brødvarer av noen slag.

Jeg bestemte meg for å holde meg våken til butikken åpnet, så jeg fikk litt mer mat i hus her. Og jeg bestemte meg også for at jeg skulle ta meg en rusletur fra parkeringa ved butikken etter handlinga. Jeg har jo kjørt forbi her 100-vis av ganger. Men jeg har ikke utforska området til fots noen gang. Ikke akkurat her i hvertfall.

På med stravaen og jeg gikk da maten var lagt i bilen. Først nedom elva ved parkeringa. Syns jeg måtte ta bilde av sitteplassen der nede. Der har jeg faktisk sittet en gang og spist is.

Jeg har tenkt til å bruke denne plassen fremover. Til å bare sitte og kose meg med et lite mellommåltid og se på folket som skal inn og handle, og på elva. 

 

Her har jeg gått et stykke nedover og står på ei bro der elva er i ferd med å bli til en foss.

Og her fant jeg en sti nedover på andre siden. Jeg ser ned på toppen av fossen (Kongsfossen), der vannspruten står i været.

 

Stravaen viste 1,3 km og 20 minutters gange da jeg kom tilbake til bilen. En grei morgentur før frokost det syns jeg, og maten smakte eksta godt da jeg kom hjem.

Hvem skulle trodd at jeg var ferdig med å handle, gå tur, og spise frokost før halv 9 på morran??!

HA EN FIN DAG ♥ 

 

 

6 kommentarer
    1. Skikkelig koselig turområde der.😊👍🏻
      Du kommer nok til å stortrives.🤗
      Lekker frokost.🤩
      Nyt kvelden i ditt nye hjem.🥰

      1. Ja det er litt triveligere å gå her 😊
        Jeg har kosa meg med den første middagen her i leiligheten nå i kveld 🙂
        Nyt kvelden du også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg