GRYTIDLIG VÅKEN OG MALT FERDIG

Jaaa ….jeg fikk 4 timer sammenhengende søvn i natt. Våkna igjen alt for tidlig. Men, men…Klokka var halv 5, og mannen var nesten klar til å dra ut på jakt.

Jeg fikk ikke lagt meg igjen. Jeg måtte få ferdig maleriet mitt for å se hvordan det ble til slutt. Jeg har sittet en hel evighet med masse småfiks og pirkearbeide på det. Nå har jeg sagt meg så fornøyd jeg kan bli. 

Det ble et lite bilde dette også. 15×21 cm.

Nå har jeg spist frokost og skal ta en formiddagslur før mannen kommer hjem igjen.  Da kan det hende jeg er helt i rute med søvnen til i morgen. Lurer nemlig på om jeg skal be middagsgjester hit da. Hodepinen glimrer med sitt fravær i dag i hvertfall. Det tyder kanskje på bedre dager.

ØNSKER DEG EN FIN DAG😚

5 kommentarer
    1. Så fint bilde det blei ..flink du <3 Da håper jeg dagen fortsatte med å være ok..og at hodepinen har holdt seg unna.. Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg