GRØNT OG FLOTT

Se hvor knall grønt det er ute i sola😁 Jeg sitter og ser utover alt det grønne og nyter morgenkaffen i skyggen på uteplassen vår. 

 

Mannen har reist i butikken, så slipper jeg å tenke på det i dag. Deilig😊 Jeg skal bare sitte her å nyte stillheten og våkne skikkelig.  Har sett over tomatplantene ute her. De er blitt enormt store de siste 2 ukene. Det kommer tomater på alle sammen.  Både cherrytomater og vanlige store tomater. Men det trengs en ordentlig rufs i bedet igjen. Ugresset vokser like fort.

I dag kjenner jeg på godfølelsen. Endelig en bra dag. Humøret er fint og jeg tror jeg skal få gjort litt i dag.  Luestrikking, litt rydding, klesvask og kanskje luking. Det blir bra. Og er jeg heldig blir det kanskje en fisketur på skauen på meg også i løpet av helga. Det har jeg hatt lyst til lenge.  Men det ene etter det andre har dukket opp her av dårlig form og feber. Men NÅ er det forhåpentligvis slutt på det😎 NÅ håper jeg resten av sommeren kan nytes😁 

Ønsker alle der ute en fin grønn dag🌹🌹🥀🌻🍀☘🌿

#sommer #sol #grønt #tomatplamter

4 kommentarer
    1. Nydelig, da får jeg bare ønske deg en flott sommerdag med litt kos og jobb. Bra du er i form igjen etter både det ene og andre. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg