Grilling og valpebesøk

I går kveld ble vi bedt på grilling hos paret som har et valpekull. Det er gøy å hilse på valpene nå. De forandrer seg nesten for hver dag som går.

Vi var der en tur på torsdag også. Disse bildene er fra den dagen. Dagen før de var 4 uker gamle. 

Har du sett noe så nusselig?

De klarte så vidt å komme over kanten på valpekassa på torsdag.  

I går var de over på et blunk, og stabbet rundt på kjøkkengulvet.

De har også fått tenner de siste dagene, så nå er det over på annen mat enn bare morsmelk.

De sto så fint rundt skåla og lepjet i seg maten alle fem i går. Da var jeg lei meg for at jeg ikke hadde med mobilen min inn og fikk tatt bilde av dem.

Jeg tok bilder kun på torsdag. I går skulle vi tross alt kose oss med grilling og skravling også. Så valpene var jeg bare inne og hilste på én gang i går.

Jeg tok bildet av vår Esther og pappa’n til valpene også den dagen. De går veldig fint sammen. Det er ikke noe problem å ha begge to i hundegården mens vi er på besøk.

Vår Esther er Finskestøver og har lange bein. De andre her er Beagler, og er mye mindre og kortbeinte.

Måtte ha bilde av mamma’n også. Nå har hun endelig blitt seg selv igjen etter fødselen. Hun er ikke så opptatt av å passe på valpene HELE tida. Nå er det kos og fang som gjelder.

I går fikk hun bli med ut i hundegården og hilse på Esther hun også. Det ble ingen krangling på noen av dem. De var ei stund der ute alle tre uten problem.Vi kunne kose oss med maten mens hundene var for seg selv.

Det ble sommerens første grilling på oss og jeg skal si det smakte godt. Vi hadde både pølser og kjøtt på grillen. Og masse forskjellig tilbehør.

Det blir nok ikke lenge til neste gang vi samler oss til sosialt samvær rundt grillen. Det lovte vi hverandre.

I dag får vi besøk av bonusdatter-og svigersønn.  Det blir sosialt i dag også da.

Ha en flott sommerdag😙 

 

#beagle  #valper #finskestøver

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg