GODT PÅ UTEPLASSEN ETTER INNEARBEID

Ble temmelig svett a gitt. Jeg har gått en del opp og ned trappa i dag med armene fulle. Det var ganske mye stoffer som lå i en eske nede.

De skulle vært oppe på syrommet for lenge siden.  Pluss klær og andre ting som har blitt liggende nede. Nå har jeg fått mesteparten av det opp. Og mye av stoffene er sortert og lagt inn i riktige hyller. Da blir det så mye lettere å få en oversikt over hva jeg egentlig har.  Det tok på det med trappegåing . Det får være dagens trening. 2 × 1/2 time med fullt tempo.

Det var VELDIG godt å sette seg ned ute nå. Har spist ett stort eple og fått igjen pusten.

Er trøtt som ei strømpe, men jeg tror nesten jeg må benytte meg av den gode temperaturen og sommerlufta ei stund. Jeg hekler noen rader på håndkleet til toalettrommet jeg tenker jeg. Mens jeg nyter den fullstendige stillheten her.

Jeg regner med at mannen sover over hos kameraten på skauen i natt. Det skulle være grilling der i kveld. Men jeg hadde nok å styre med hjemme her. Ikke orker jeg så mye folk rundt øra heller. Koser meg her jeg. Blir heller med en annen gang.

NYYYT SOMMERKVELDEN😚

 

#sommerkveld #hekling #alenetid #kos

6 kommentarer

Siste innlegg