Godt med spagetti og kjøttdeig

Det ble kokt spagetti i to kjeler i kveld. I den ene var det vanlig spagetti, i den andre glutenfri. Mannen kunne selvfølgelig spist glutenfri han også, men det er en del forskjell på pris på glutenfrie varer og vanlige varer. Det går litt mer strøm til to kjeler, men det er snakk om bare noen minutter.

Kjøttdeigen stekte jeg sammen med ting vi begge kan spise. Purre, hvitløk, tomatpuré, sjampinjong fra boks, salt, pepper, paprikakrydder og litt blåmuggost. En skvett med vann i etter at alt er stekt så tomatpuréen får blandet seg godt med resten. 2-3 minutter koking i panna, så er det klart.

Denne gangen likte jeg spagettien. Første gang jeg smakte den syns jeg ikke den var noe god.

 

Med dette ønsker jeg deg en god natt😚 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg