GODT MED PAUSEKNAPP PÅ TV’N

Pauseknapp er kjekt på tv’n. Nå begynner The Voice, men mannen er ikke hjemme ennå.  Så da trykte jeg på pause og håper den kan stå helt til han kommer hjem. Tror det skal gå å stoppe den 1 times tid. 

Vi har jo opptaks-dekoder, men et eller annet funker ikke som det skal. Det er veldig synd . I og med at jeg jobber mye kveld, er det litt av hvert jeg kunne sett på seinere. Det der må vi finne ut av .

Ellers så har jeg kommer meg i klærne i dag.  Så da ble det en liten butikktur på oss. Fikk fylt opp litt i skap og kjøleskap. Det var godt å få gjort. 

I morgen kveld er det  jobb på meg igjen. Så det var best å begynne og fungere bittelitt igjen i dag😊

Her har det kommet masse snø siden sist jeg var utenfor døra . Må nok fram med snøskuffa for å få frem min egen bil i morgen  formiddag. Heldigvis blir det værste  brøyta med traktor  i gården her.  Men bilene blir jo brøyta inne da.

Ønsker alle en fortsatt fin mandagskveld 😊

#tv #thevoice #pauseknapp #snø

 

6 kommentarer
    1. Jeg har Canal Digital, og der er det en funksjon som gjør at jeg kan se programmer som er sendt, på etterskudd, uten å pause eller spille inn. Man kan ikke se det veldig lenge på etterskudd, men man kan åpne en meny og velge det programmet og den kanalen det gjelder og se det omigjen eller på etterskudd, alt ettersom, i en periode. Jeg har sett flere ting på den måten. Ting jeg ikke var klar over ble sendt på TV, men hørte om det etterpå. Og da har jeg kunnet gå inn og se det jeg også 🙂

      Ja, all den snøen har heldigvis ikke vi 🙂

    2. Jeg ser aldri noe som helst på tv som ikke går der og da. Har aldri tv’n på på dagtid heller. 🙂 Men sikkert kjekt for de som bare må få med seg noe. 😉 Håper du får en fin dag.

    3. Ser mye på tv vi. Og da er det kjekt å kunne pause eller ta opp noe😊
      Jeg skal ha en fin dag på jobb i kveld håper jeg😊
      Ha en fin dag du også 😊

    4. Veldig greit å kunne pause program på TV. Hender vi må gjøre det, men vi får til å ta opp også. Og se på ukesarkivet feks.
      Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg