Godt med frisk luft.

I ettermiddag følte jeg for å prøve meg på en tur ut for å få frisk luft. Det har vært grått, regn, og tåke helt til kvelden kom med et lite solgløtt. Men jeg syns ikke det gjør noe. Det er bare deilig å gå i sånt vær. Temperaturen var akkurat passe, og jeg gikk og rusla i rolig tempo. Gikk ikke langt. Jeg ville være sikker på at jeg klarte hjemturen også.

Inne i skogen ligger snøen fortsatt. Det er jo ikke mer enn ei knapp uke siden jeg var ute og prøvde skiene, så det er vel ikke annet å forvente. Inn traktorveien her skal jeg gå en tur bare det blir bart og tørt.

Der har jeg ikke gått før. Jeg har mange steder å undersøke nærmere her i området.

Foreløpig holder jeg meg til gangveier uten snø.

 

Det var virkelig godt å lufte skrotten i dag. Jeg kom opp bakken her hjemme uten å stoppe opp, og da jeg kom inn kunne jeg ta av meg jakke og sko helt normalt. Jeg slapp og rive det av meg for å stupe ned i sofaen å få igjen pusten. Jeg begynte direkte på middagen i stedet. Ooo du hellige jul… blir formen endelig bedre igjen !?! Det hadde vært flott. Jeg har jo planlagt Oslotur om et par uker med ei venninne.

HA EN FORTSATT FIN KVELD ❤️

 

4 kommentarer
    1. Etter 1-2 uker på stoffskiftemedisin kan man begynne å kjenne bedring. Det er ikke rart du har følt deg trøtt og sliten og jammen bra det ble oppdaget.🤗👌🏻
      Nyt fredagskvelden!🤩

      1. 1-2 uker…ja da kan det hende det begynner å hjelpe så smått 😃 jammen godt det ble oppdaget ja .
        Har hatt en god natts søvn i natt. Deilig det.
        Ha en fin lørdag 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg